fredag 2. juli 2010

Ny blogg, og hva den skal handle om

Jeg har lenge tenkt på å starte en ny og seriøs blogg, og nå har jeg gjort det også. Der den forrige var mer et prøveprosjekt, en blanding av alt som fant meg inn å skrive i øyeblikket, vil jeg nå være mer konkret. Planen er også å skrive oftere.

I denne bloggen har jeg lyst til å holde meg i det saklige og relevante hjørnet (dog jeg sikkert ikke bestandig kan utelukke min tydelige frustrasjon over alle de tingene som irriterer meg). Jeg vil skrive om mine tanker rundt aktuelle samfunnsdebatter, menneskelig atferd, filosofi og kulturliv; eller, for å si det på den enkle måten, krig og fred og religion og sånn.

Så jeg kan dermed ikke garantere fengende painttegniner eller bilder av meg selv i moteriktige klær, eller oppdateringer på hva jeg drakk på fest forrige fredag. Jeg kan dermed garantere en hel masse tanker som til sammen utgjør den delen av verden jeg liker å kalle hjernen min. Så får du selv bedømme om innholdet i mitt 20-årige studenthode er verdt din tid eller ikke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar